Branding en webdesign voor
een succesvolle scale-up

Lifeworx inspireert mensen om een succesvol carrièreverhaal te schrijven. Toch wilden ze eerst zelf een verhaal dat klopt. In woorden, maar ook visueel. Ik ging snel aan de slag voor een snappy en toekomstgerichte visuele identiteit.

Lifeworx: de kroon op een succesverhaal

Lifeworx brengt mensen en organisaties samen, en moedigt hen aan hun eigen succesverhalen te schrijven. De groep bestaat uit drie bedrijven: Finsiders, Human Minds en Ideeds. Aanvankelijk creëerde ik een visuele identiteit voor elk merk. De volgende stap was het smeden van een overkoepelend merk, met als doel een platform te creëren dat niet alleen verbindt, maar ook versterkt. 

De uitdaging: drie merken samenbrengen

Wat enkele jaren geleden begon als een kleine start-up, groeide uit tot een uit de kluiten gewassen KMO met zo’n 150 medewerkers. Wie weet wat de toekomst nog brengt? Lifeworx wilde daarom een harmonieus merk opbouwen dat niet alleen de huidige merken vertegenwoordigt, maar ook flexibel genoeg is om toekomstige ontwikkelingen te omarmen en te integreren.

Bram Vergote - CEO Lifeworx

Tim vangt naadloos het verhaal dat we willen vertellen met Lifeworx, en zet dat om in een design waar we echt trots op zijn. Onze samenwerking is supersoepel en dankzij zijn proactieve houding blijven we onszelf en onze grenzen verleggen.

Het resultaat: een consistente merkbeleving

Elke vorm van merkcommunicatie, van visuals voor op sociale media tot relatiegeschenken, merchandising of promotiemateriaal, echoot de unieke eigenheid van Lifeworx. Elk visueel element draagt bij aan een consistent en herkenbaar merkgevoel, dat doorschemert in al hun activiteiten. Tot aan Life Talks toe, hun inspirerende podcastplatform voor en door professionals.

Klaar om samen jouw avontuur vorm te geven?

Next
Next

Planet B