Een koele branding voor Climapac

Een full-service partner in verwarmen en koelen.

Climapac, al meer dan 20 jaar de betrouwbare leverancier van duurzame warmtepompen, staat altijd klaar om professionals in de bouwsector te ondersteunen met duurzame HVAC-systemen voor de b2b-sector. Ze bieden persoonlijk advies en totaaloplossingen voor elk project.

Ze zorgden ondertussen voor het perfecte klimaat bij zowel Unizo, Belgische spoorwegen, BASF, Stella Artois en TVH. Niet van de kleinste garnalen die op temperatuur moeten gehouden worden.

Logo ontwerp

Een logo waar het beeldmerk in de naam verwerkt zit. Niet altijd mogelijk maar als het op een doordachte manier kan, is het wel leuke vondst. De dubbele a symboliseren het verwarmen en koelen en vormen de roodgloeiende draad doorheen de huisstijl.

 

Webdesign

Wat is het verhaal van Climapac in woord en beeld? Op hun nieuwe website wordt dit volledig uitgelegd en krijgt de nieuwe stijl volledig vorm.

Druk in de ‘weer’

Voor het uitrollen van de huisstijl zorgde ik voor het design van business kaartjes, rollup banners, beach flags, beursstand, belettering wagenpark en kledij.

 

Krijg je het er warm van? Bekijk dan andere koele projecten.

Previous
Previous

Een goeie merkidentiteit is als een geslaagde blind date.

Next
Next

Freelancen is geen ponykamp.