Een levendige merkidentiteit
voor herbruikbare rietjes
Bambooze: meer dan ecologische rietjes
De herbruikbare rietjes van Bambooze, een product van Planet B, zijn niet alleen goed voor het milieu, maar willen ook een compagnon zijn bij het creëren van vreugdevolle herinneringen. Veel meer dan alleen een rietje: wil het merk een symbool zijn van duurzaamheid én genot, dat je steeds opnieuw kan ervaren.

De uitdaging: een coherent visueel verhaal
Mijn focus lag op het vormgeven van een samenhangende visuele identiteit. Ik heb bijgedragen aan de branding, packaging en webdesign, met als doel Bambooze niet alleen als ecologisch verantwoord te positioneren, maar ook als een aantrekkelijk lifestyleproduct dat duurzaamheid en esthetiek combineert.


Het resultaat: een levendig en energiek merk
Mijn focus lag op het vormgeven van een samenhangende visuele identiteit. Ik heb bijgedragen aan de branding, packaging en webdesign, met als doel Bambooze niet alleen als ecologisch verantwoord te positioneren, maar ook als een aantrekkelijk lifestyleproduct dat duurzaamheid en esthetiek combineert.

Tibbe Verschaffel - Zaakvoerder Bambooze
“Samen met Tm heb ik intensief gewerkt aan het Bambooze-project. Tim heeft Bambooze opgewaardeerd naar een niveau dat perfect aansluit bij onze doelgroep: consumenten die streven naar gezonde en milieuvriendelijke producten. Het trendy brand design en de tot in de puntjes verzorgde website dragen sterk bij aan de aantrekkelijkheid van Bambooze.”
