Branding en design voor
een ecologisch B2C-brand

Wondr: naar een duurzame badkamerbeleving

Wondr transformeert de badkamerervaring van consumenten. Met een assortiment eco-vriendelijke zepen en shampoos brengt Wondr niet alleen schoonheid in de badkamer, maar ook een bewuste benadering van zelfverzorging. Hun producten vermijden schadelijke ingrediënten en omarmen een duurzame benadering. Goed voor jou, maar ook voor de planeet. 


De uitdaging: een doelgroepgerichte rebranding

Wondr ging al enkele jaren geleden van start. Toch sloot de branding nog niet helemaal aan bij de B2C-doelgroep. Het doel van de rebranding was om het merk een volwassener uitstraling te geven, met behoud van het speelse karakter. Mijn rol was om een nieuwe online ervaring te ontwerpen, maar ook om aantrekkelijke verpakkingen te ontwerpen die passen bij hun publiek.


Het resultaat: een volwassen maar speelse beleving

Door de nadruk te leggen op de rust en het exclusieve me-time-moment in de badkamer, ontstaat een evenwichtige mix van volwassenheid en plezier, die nu veel beter aansluit bij de verwachtingen van de doelgroep. Het eindresultaat is een merk dat zowel online als offline op een consistentie manier uitblinkt. Ontdek vooral het resultaat, online of in een van hun winkels in Gent en Antwerpen.

Tibbe Verschaffel - Zaakvoerder Wondr 

Tim heeft Wondr opmerkelijk getransformeerd, perfect in lijn met onze doelgroep die gezonde en duurzame producten zoekt. Met een eigentijds design en flawless websites, kreeg Wondr de uitstraling van een kwalitatief merk, wat onze klanten duidelijk weet te charmeren.

Klaar om samen jouw avontuur vorm te geven?

Previous
Previous

Bambooze

Next
Next

TLV